Inloggen

Bestellen & Betalen


Je vindt hier antwoord op al je vragen over producten, bestellen of bestellingen die je bij ons wilt doen.

Wat is de voorraad en beschikbaarheid?
De voorraad van onze producten kun je controleren bij de het product zelf.

Kan ik ook maatwerk bestellen?
Zeker! Bij ons kun je per mail je maatwerk oplossingen aanvragen.
Je kunt bijvoorbeeld kiezen om in plaats van 16 GB werkgeheugen, 32 GB werkgeheugen te laten inbouwen door onze Engineers.

Ik zie een product, maar wil hem volgende week pas bestellen.
Wist je dat je producten ook kunt toevoegen aan je verlanglijstje?

Er staat een product op jullie webshop waarvan de informatie niet klopt.
Heb je suggesties en/of aanvullende informatie voor ons? Laat het ons direct weten!
Samen kunnen we onze content verbeteren en aanvullen waar nodig is.


Je vindt hier antwoord op al je vragen over betalingen die je nog moet doen of al gedaan hebt. Ook vind je informatie over tegoeden, cadeaubonnen en cashback acties.

Hoe kan ik betalen? 
Bij Columbus betaal je online, op rekening of in de winkel.

Online
Online bestellingen betaal je altijd vooraf met:

  1. iDEAL 
  2. Op rekening, mits je account hiervoor is goedgekeurd


In de winkel
In de winkel betaal je met:

  1. Je pinpas 
  2. Contant geld 
  3. Apple Pay 


Je kunt je bestelling niet in termijnen of bij bezorging aan de deur betalen.

Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren? 
Na verwerking van je retourzending(en), betalen wij je binnen 14 dagen terug.
Hoe snel je dit geld op je rekening hebt, hangt weer af van de betaalmethode.

Heb je contant betaald? 
Bij retourneren in onze winkel betalen we je een bedrag terug tot maximaal € 50 euro.
Een bedrag hierboven, storten wij terug op je rekening.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden?
Als wij je bestelling hebben verzonden, sturen wij automatisch de factuur per mail.
Je kunt nu ook je facturen downloaden in je orders, facturen en offertes overzicht via: Mijn Columbus

Waarom heb ik nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?
Controleer altijd eerst even of er geld is afgeschreven.
Wacht het daarna even af, er kan namelijk het volgende aan de hand zijn:

1. Door drukte bij ons betalingsplatform kan het soms voorkomen dat een betaling is vertraagd.

Heb je na 60 minuten nog steeds geen bevestiging ontvangen? Dan kun je het beste contact opnemen met ons via het "Contactformulier" of telefonisch via: "Klantenservice"

Wat is ons rekeningnummer?
Als je gekozen hebt voor betaling op rekening, kun je het bedrag overmaken op: NL82RABO0394812441 ten name van Columbus Automatisering B.V.
Gelieve bij betaling het factuurnummer en debiteurennummer te vermelden.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen